KASUTAMISE TINGIMUSED
FORNEZA KASUTAMISE TINGIMUSED
Enne kauba tellimist peab ostja tutvuma tooteinfoga (kauba põhiomadused jms), mis on toodud müüja e-poes vastava kauba juures ning veenduma kauba sobivuses oma vajadustele. Toote pildid on illustreerivad ja mõne toote puhul võib reaalsuses toote värv või kuju pildist erineda. Võimalike küsimuste korral on ostjal võimalus selgituste või juhendite saamiseks pöörduda müüja poole.
E-poes kuvatav hind kehtib maksekorralduse sõlmimise hetkeni. Ostukorvi sisu säilitatakse aktiivsena poe keskkonnast väljumiseni.
Müüja jätab endale õiguse igal ajal e-poes toodud hindu muuta.
Kauba kohaletoimetamine: e-poest ostetud kaubale on võimalik järele tulla meie kauplusesse või valida kohaletoimetamine kulleriga.
Tellimuse kohaletoimetamine on tasuline. Hinnad Eesti aadressidele sõltuvad kauba kaalust ning transpordipartneri hinnakirjast.
Kauba üleandmine ja kaebuste esitamine.
Kaup antakse üle tellimuses märgitud isikule, pildiga isikut tõendava dokumendi alusel. Palume tarnepakend avada ja veenduda selle sisu vastavuses tellimusele kulleri juuresolekul, hilisemaid pretensioone ei rahuldata.
Lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (ei vasta pakutud näidisele või on puudustega), on ostjal õigus esitada kaebus. Tarbijal on õigus puudusega kauba puhul esitada müüjale kaebus 2 aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Kaebus tuleb esitada kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis.
Kaubaga seotud probleemide lihtsamaks lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud müüja e-poest.
Kauba garantii tähtaeg on toodud kauba dokumentides.
Remondi- või hoolduse vajaduse tekkel tuleb pöörduda lähimasse müüja esindusse, võttes kaasa arve originaal ja võimalusel tehasepakend. Ilma ostudokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.
Tarbijast ostjal on õigus vaidluse lahendamiseks pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet.
Vaata lisaks: tootele pretensioonide esitamise tingimused.
Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine
Tarbijast ostja võib e-poes sõlmitud müügilepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest tarbijale või tema nimetatud kolmandale isikule. Kauba võib tagastada lähimasse müüja esindusse. Kauba tagastamisega seotud kulud kannab ostja.
Taganemisõiguse kasutamisel peab tagastatav kaup olema originaalpakendis (võib olla avamistunnustega, aga mitte rikutud) ja esialgses komplektsuses (sisaldama kõiki tootepakendis olevaid esemeid, dokumente). Tagastatud kauba halvenemise korral vastutab ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Kui näiteks toodet ei ole kasutatud tehase poolt väljastatud otstarbel ja kasutusjuhendi järgi.
Kauba väärtuse vähenemisest tingitud nõudeid on müüjal õigus ostjale esitada hiljemalt ühe kuu jooksul toote tagastamisest.
Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud kauba müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata kui:
– kaup on laost otsa saanud;
– kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
– kui ostja ei vasta müüja poolt kehtestatud tingimustele.
Kui müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa nii ruttu kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul. Müüja võib tellitu asemel üle anda ka vähemalt sama kvaliteedi ja hinnaga asja või osutada vähemalt sama kvaliteedi ja hinnaga teenuse, kui selline võimalus lepitakse poolte vahel eelnevalt kokku.
Vastutus ja vääramatu jõud
Müüja ei katseta toodete sobivust mingite konkreetsete seadmete, tarkvara või süsteemidega, töökõlblikkust eritingimustes jne.
Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele või nõuetele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.
Müüja ei vastuta ühelgi juhul ostjale põhjustatud kaudsete kahjude eest.
Müüja poolt makstava kompensatsiooni suurus ei saa mingil juhul ületada kauba eest makstud summat.
Müügilepingu tingimuste rikkumine on vabandatav, kui selle on põhjustanud vääramatu jõud.
Olen tutvunud ja nõustun tingimustega
- Kauba tarnimine
1.1. Ostja, kauba tellimisel tuleb märkida:
1.1.1. kohaletoimetamise aeg ja koht, kui ostja soovib kulleriteenust;
1.1.2. Valitud posti (pakiautomaadi) teenuse pakkuja sektsioonis tuleb järgida teenusepakkuja nõudeid (näiteks maksimaalne kaal või mõõtmed);
1.2. Ostja vastutab veebipoes tehtud toimingute eest.
1.3. Kauba toimetab kohale Müüja või tema volitatud esindaja.
1.4. Müüja kohustub andma kauba ostjale 4 tööpäeva jooksul. Need tingimused ei kehti juhul, kui müüjal ei ole laos vajalikke kaupu ning ostjat on sellest teavitatud. Ostja nõustub, et ettenägematute ja müüjast mitteolenevatel põhjustel võib esineda viivitusi tarnega. Sellisel juhul kohustub Müüja viivitamatult teavitama Ostjat ning lepitakse kokku uutes kauba kohaletoomisega seotud tingimustes.
1.5. Kui tarnetingimused saavad rikutud vääramatu jõu või ostja süü läbi on Müüja on vabastatud tarnetingimuse rikkumise vastutusest.
1.6. Kauba kättesaamisel Ostja allkirjastab e-Kurier allkirjaga skanneril, tõendades sellega, et kaup on kätte saadud ja pakend ei ole väliselt kahjustatud.
1.7. Kui kauba üleandmisel ilmneb, et tarnitud toode on kahjustatud (kortsunud, märg või muidu väliselt kahjustatud) tuleb see fikseerida (teha foto) üleandmise hetkel ning koostada vabas vormis akt, mis tuleb edastada Müüjale.
Teabe edastamine
Müüja saadab kõik teated Ostja registreerimisvormis märgitud e-posti aadressile.
Ostja saadab kõik sõnumid ja küsimused Müüja sidevahendeid kasutades, milleks on: info@forneza.ee, tel. ei. +370 680 12 001.
Lõppsätted
Need eeskirjad on koostatud kooskõlas Eesti Vabariigi õigusaktidega.
Kõik käesolevatest tingimustest tulenevad erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui pooled ei jõua kokkuleppele, arutatakse vaidlusi Eesti Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.